25
08/2010
0

A szállítmány (Armored)

Alapsztori: A pénzszállítók szeretnék ellopni az éppen szállított milliókat, azonban ebbe be kell avatniuk a friss munkatársat is. Persze a dolog aztán nem megy simán és az erőszakmentesnek tervezett akció rosszul sül el.

Húzónév: Matt Dillon, Jean Reno, Lawrence Fishburne

Műfaj: krimi, thriller

Trailer itt

Amire számítottam: Reméltem, hogy jó lesz, tekintve, hogy a rendezői székben Antal Nimród ült.

A szigorúan szubjektív vélemény: Nagyon szerettem volna, hogy tetsszen a film, de végül nem tudott meggyőzni és ennek nem biztos, hogy a rendező az oka, hanem inkább maga a történet. Számomra unalmas és jó darabig vontatott volt, nem igazán találták meg a pozitívnak szánt karakterek a szimpátiámat, sőt, őszintén megmondom, én a geciknek drukkoltam. Persze alapvetően végig lehet ülni a filmet, de nem nagyon mutat olyasmit, amivel egy kicsit is kiemelkedne a sok hasonló témájú mozi közül, márpedig ez a műfaj érzéseim szerint egyébként is nagyon elhasznált/kihasznált már. Azért szurkolok továbbra is Antal Nimródnak és biztos vagyok benne, hogy a közeljövőben rendez majd olyan filmet, ami nekem is tetszik majd.

Ítélet: ez így gyenge

A mások véleménye: asanisimasa 5/10

Filmdroid 65%

Véleményünk szerint 5/10

Egyperces Filmkritikák 2/5

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekrolroviden.blog.hu/api/trackback/id/tr692245863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása