02
02/2011
2

Szerelem és más drogok (Love and Other Drugs)

Alapsztori: Egy, a függetlenségéhez görcsösen ragaszkodó nő és egy szoknyapecér gyógyszerügynök találkozása. A kettejük kapcsolatából olyasmi bontakozik ki, amire egyikük sincs felkészülve.

Húzónév: Jake Gyllenhaal, Anne Hathaway

Műfaj: vígjáték, dráma

Trailer itt

Amire számítottam: Sajnálattal vettem tudomásul ennek a filmnek a létét, magamban az aktuális Jennifer Lopez műként értelmeztem.

A szigorúan szubjektív vélemény: Pedig nem is. A Szerelem és más drogok ugyan az átlagból nem nagyon emelkedik ki, de egész pozitív csalódást képes nyújtani: az elején bugyuta vígjátékként indul és később is megmarad pár, komikus elemként szolgáló karakter, de aztán szépen lassan átvedlik a film drámává. Ez a transzformáció pedig jót tesz neki, az eleinte akár ellenszenvesnek is tűnő szereplőknek meglátjuk az emberi oldalát, az önző Don Juanból és az önfejű szingliből a végére szerethető kis pár alakul. Hathaway néha kicsit sok, Gyllenhaal (akiről sosem gondoltam volna, hogy ezt mondom, de már a Prince of Persiában is hirtelen valahogy nagyon jó pasivá vált) néha kicsit elszürkül, de alapvetően mindketten rendben vannak. Amerikai romantikus filmhez képest meglepően sok benne a meztelenség, illetve az ezzel járó igyekezet, hogy a szóban forgó jelenetekben különféle trükkös pózokban takarják el a színészek a csunyájukat. A legnagyobb hiba talán az, hogy a történet túl sok témába kap bele (a geci gyógyszergyártóktól a Parkinsonig), de egyikbe sem olyan bátran, hogy azzal különösebben újat vagy legalább érdemit mondjon. Ennek ellenére nem rossz, 20 év felett ideális bebarátnőzős film.

Ítélet: nézhető kategória

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekrolroviden.blog.hu/api/trackback/id/tr872632843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_DelMare_ · http://reviewtonight.uphero.com 2011.02.03. 22:57:16

én sokkal gejlebb limonádéra számítottam. ehhez képest egy simán vállalható kis mozi lett ez. Hathaway pedig végleg kinőtt a "princesse" skatulyából.

filmekről röviden · http://filmekrolroviden.blog.hu/ 2011.02.04. 10:15:44

@_DelMare_: Jaja, egyetértek, ezért is írtam, hogy jó bebarátnőzésre. Mindkét nemnek elfogadható, kicsit értelmesebb romantikus film. (Kábé mint a Mielőtt felkel a nap, csak az szerintem jobb.) :)
süti beállítások módosítása