13
08/2010
0

Repo Men

Alapsztori: A jövőben mesterséges szerveket vásárolhatunk magunknak, ám ha nem fizetünk, szépen visszaveszik őket tőlünk. Hősünk is ezzel foglalkozik, aztán műszívet kap, de fizetni persze nem tud, így szembeszáll a rendszerrel.

Húzónév: Jude Law, Forest Whitaker

Műfaj: sci-fi, akció, thriller

Trailer itt

Amire számítottam: Pörgős, de klisés akciófilmre.

A szigorúan szubjektív vélemény: Cinikus kis film a Repo Men és bár valóban lazán és izgalmasan indul, a közepe táján aztán valahogy elszürkül és egészen a végéig kell várnunk, hogy ismét felpörögjenek az események. Az, hogy megéri-e a várakozás, ízlés dolga, én úgy mondanám, hogy inkább igen, mint nem. Ez-az ismerős lehet azért a filmben máshonnan, igyekeztek innen is, onnan is szedni valamit: én a magam részéről leginkább a film noir hatásokat értékeltem, továbbá azt, hogy a zenéket nagyon jól eltalálták. Forest Whitaker és Liev Schreiber rendben vannak, Jude Law-val azonban nem igazán voltam megelégedve és maga a karakter is többször tesz olyan lépést, amit nem éreztem igazán erősen megindokoltnak. Általában véve az volt a problémám a szereplőkkel, hogy bár egy az egyben ellenszenvesnek sem találtam őket, de a szimpátiámat sem tudták kivívni. Maga a történet persze érdekes, még ha nem is használtak ki mindent, amit az alapötlet adott volna. Én a magam részéről azt mondom, megér egy próbát, mert rossznak nem rossz film, aztán maximum majd nem tetszik.

Ítélet: nézhető kategória

A mások véleménye: moziba:be 7,2/10

nyuszisz blogja 4/10

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekrolroviden.blog.hu/api/trackback/id/tr182218831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása