29
08/2010
0

A titánok harca (Clash of the Titans)

Alapsztori: Zeusz fia, Perszeusz megmutatja az olümposziaknak, ki itt a Jani. Remake.

Húzónév: Sam Worthington, Liam Neeson, Ralph Fiennes

Műfaj: akció

Trailer itt

Amire számítottam: A többi kritika alapján valami olyasmire, ami miatt hónapokig ostorozom majd magam, hogy minek kellett ez nekem.

A szigorúan szubjektív vélemény: Azt hiszem, nem leszek most népszerű, sőt, még annál inkább sem, mert őszintén szólva nemhogy nem éreztem olyan vészesnek a filmet, a maga műfajában még élvezhetőnek is tartottam. Természetesen teljes mértékben agyzsibbasztó filmről van szó, ez nem is kétséges, viszont popcorn mozis meseként pontosan azt nyújtja, amit ígért és ilyen minőségében elég szórakoztatóra is sikeredett. Persze kicsit elszakadtak az eredeti történettől, de szerintem ebben a műfajban ez belefér és őszintén megmondom, véleményem szerint a látványeffektekkel sem volt különösebb gond, talán csak egy-két ponton. Kicsit jóindulatúan ítélek most majd lentebb, mert szeretném megvédeni a filmet: nem éreztem annyira rossznak, mint mondják és bár tény, hogy nem is jó, de mindenképp szórakoztató.

Ítélet: ez már döfi

A mások véleménye: Egyperces Filmkritikák 1/5

Mozi néző 67%

Monty blogja 7/10

Geekblog 2/5

asanisimasa 3/10

Mainframe's Happy Place 1,5/5

Half Pécs Squad 6/10

Filmdroid 55%

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekrolroviden.blog.hu/api/trackback/id/tr1002255810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása