05
11/2010
0

Altitude

Alapsztori: Egy csapat tinédzser kisrepülőzni indul, a gép azonban meghibásodik, ráadásul egy igen különös viharban találják hipp-hopp magukat.

Húzónév: -

Műfaj: misztikus, horror

Trailer itt

Amire számítottam: Annyit tudtam csak a filmről, hogy a lovecrafti mitológián alapszik, így nem igazán örültem neki, hogy úgy kezdődik: "Egy csapat tinédzser...".

A szigorúan szubjektív vélemény: Lovecraftnek sajnos sokkal kevesebb köze van ehhez a filmhez, mint amire számítottam, jelenléte kimerül annyiban, hogy tőle származik a viharban lakó lény (nem akarok spoilerezni, de annyira kézenfekvő ilyen szempontból a film, hogy úgyis látatlanban is le lehet vágni, melyik lesz az). Ennek a lénynek viszont annyi a szerepe az egészben, hogy nyugodtan behelyettesíthették volna R2D2-val vagy akár Palik Lászlóval is, akkor is ugyannyire lett volna köze a történetnek HPL univerzumához. A karakterek nagyon egypólusúak és nem mindig érzi az ember ésszerűnek a reakcióikat, ellenben tulajdonképpen végigkiabálják, -veszekedik a filmet, ami egy idő után már a nézőt is idegesíti. Az alap képi világ rendben van, van is egyfajta érdekes hangulata a filmnek, a történetben is akad azért izgalom és meglepetés, de én őszintén szólva kissé becsapva éreztem magam (na jó, nagyon), hogy bedobták HPL nevét, aztán egész más sült ki belőle. Ha nem így lett volna, talán eggyel feljebbi kategóriába sorolom, de így nem.

Ítélet: ez így gyenge

A mások véleménye: Filmdroid 70%

A bejegyzés trackback címe:

https://filmekrolroviden.blog.hu/api/trackback/id/tr742425101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása